Ow yeah’s en Oh no! #1

Ik heb het idee opgevat, geheel geïnspireerd door Talitha en Anneke, om wekelijks een overzichtje te posten. Om me niet teveel te laten meeslepen door de negatieve zaken en om gewoon het goede te blijven zien in de kleine dingen, heb ik het ambitieuze plan om wekelijks 3 hoogtepunten en 1 dieptepunt/ergernis (keeping it real!) te delen. Mezelf een uitdaging opleggen, ik doe dat graag. Ze volhouden… We will see 😉

3 keer Ow Yeah!

  1. Het zonnetje! Meer uitleg heeft dat niet nodig zeker 😉
  2. De kindjes die tijdelijk langslapers werden. We moesten ze zowaar zélf gaan wakker maken om 6u45! Dat de fun al over was op vrijdagochtend (met om 5u20 twee bleiters naast twee hyperactieve kinders in ons bed), vergeten we efkes.
  3. Heel positieve feedback gekregen na mijn eerste privéles Nederlands voor anderstaligen. Het was 6 jaar geleden dat ik taaltraining gegeven had, hé mannekes!
Ik denk dat Warre veldrijder gaat worden… En checkt: avondzonneke én Sep zonder jas (nee moeder, hij heeft geen verkoudheid opgedaan, ’t was 15 graden).

1 keer Oh No!

Kerstversiering aan een hondenkapsalon. Het is bijna maart! Haal. Dat. Weg. Lichtjes zijn leuk en al, maar niet meer in maart rond een kerstkrans gewikkeld. Just so you know!

P.S.: de titel komt van Sep. Hij zegt nogal vaak “Ow yeah!” – geleerd van die absoluut-niet-irritante Paw Patrol.

4 gedachtes over “Ow yeah’s en Oh no! #1

  1. Pingback: Ow yeah’s en Oh no! #2 – Failing To Be Superwoman

Plaats een reactie